تعرفه کامپوزیت دندان اصفهان

تعرفه کامپوزیت دندان اصفهان در سال 1402

تعرفه کامپوزیت دندان اصفهان در سال 1402

اگر به خاطر دندان هایتان اعتماد به نفس کم تری در زمان لبخند زدن دارید، کامپوزیت دندان اصفهان می تواند به شما کمک کند تا به اعتماد به نفس بالایی برسید. کامپوزیت ها، روکش های نازکی به رنگ دندان هستند که روی دندان‌ها قرار می‌ گیرند تا مشکلات دندانی را اصلاح کنند. در نتیجه شبیه دندان های طبیعی می شوند. ونیرها یا همان کامپوزیت ها محکم و راحت هستند. هم چنین، با مراقبت مناسب، می‌ توانند سال‌ ها دوام بیاورند.

عوامل موثر بر قیمت کامپوزیت دندان اصفهان

هزینه کامپوزیت یا ونیر دندان اصفهان بر اساس عوامل متعددی تعیین می شود که عبارتند از:

  1. نوع کامپوزیت

در اصل دو نوع روکش کامپوزیت وجود دارد:

  • کامپوزیت های چینی: این نوع کامپوزیت ها از بادوام ترین مواد ساخته شده اند و همچنین طبیعی ترین ظاهر را دارند. هم چنین روکش های استفاده شده برای لمینت دندان در اصفهان نیز از همین نوع بوده که با دندان ها بسیار سازگار هستند، به این معنی که به ندرت باعث ایجاد عارضه می شوند.
  • ونیر های کامپوزیت: ونیر های کامپوزیت از رزین کامپوزیت، ترکیبی از مواد آلی و معدنی ساخته می شوند. آن ها به خوبی با دندان ها ترکیب می شوند اما به مرور زمان لکه دار شده و به اندازه روکش های چینی بادوام نیستند.
  1. مواد: یکی دیگر از عواملی که بر تعرفه کامپوزیت دندان اصفهان در سال 1402 تأثیر می گذارد، اندازه و نوع مواد مورد نیاز دندان شما است.
  1. موقعیت جغرافیایی: هزینه های کامپوزیت دندان از مطب به مطب و شهر به شهر متفاوت است. موقعیت مکانی شما همچنین ممکن است بر مبلغی که باید برای آن بپردازید، تأثیر بگذارد.

کامپوزیت فرانسوی

سایر عوامل تاثیر گذار بر تعرفه 1402

عواملی که بر تعرفه کامپوزیت دندان اثر می گذارد عبارتند از :

  • جنس مینای دندان برای ایجاد فضای مورد نیاز ونیر
  • نوع قالب گیری ساختار دندان آماده شده
  • انتخاب بهترین طرح لبخندی که به بهترین شکل با چهره شما مطابقت دارد.
  • نوع روکش سفارشی (این مرحله می تواند چندین هفته طول بکشد، در این مدت یک روکش موقت بر روی دندان گذاشته می شود).

همچنین مهم بوده که برای انجام کامپوزیت دندان نیاز به چندین بار مراجعه به دندانپزشک دارد، از جمله برای مشاوره اولیه، طراحی لبخند دیجیتالی و گرفتن عکس از دندان شما برای ارزیابی وضعیت سلامتی.

هزینه کامپوزیت دندان بر چه اساسی تعیین می شود؟

همانطور که می بینید، در مورد هزینه کامپوزیت دندان اصفهان عوامل مختلفی وجود دارد. برخی از عوامل موثر قیمت عبارتند از:

  • تعداد روکش های مورد نیاز
  • دشواری کلی کار شما
  • موقعیت مکانی : بیماران در مناطق روستایی هزینه کمتری نسبت به بیماران در شهرهای بزرگ می پردازند.
  • نوع مواد

بنابراین هنگام پرسیدن این سوال که هزینه کامپوزیت دندان چقدر است؟ پاسخ این بوده که فقط دندانپزشک شما می تواند بر اساس شرایط دقیق شما یک قیمت بدهد. پس برای معاینه دقیق و برآورد نهایی هزینه باید ویزیت شوید.

  • انواع روش های کامپوزیت : انواع کامپوزیت با قیمت های متفاوت وجود دارد. در حالی که همه آن ها نتایج فوق العاده ای ایجاد می کنند، یک گزینه ممکن است برای شما بهتر از گزینه دیگر باشد.

هزینه ونیر کامپوزیت اصفهان

ونیر های کامپوزیت رزین معمولاً ارزان‌ ترین گزینه‌ ها هستند. این نوع روکش های دندانی مقرون به صرفه ترین راه حل  هستند زیرا مستقیماً روی دندان اعمال می شوند و نیازی به تغییر ساختار دندان توسط دندانپزشک شما ندارند. مزیت اصلی ونیرهای کامپوزیت اصفهان این است که این روش معمولاً می‌ تواند در یک روز انجام شود و بیمار می‌تواند در صورت لزوم آن ها را خارج کند.

روکش دندان لومینیرز

آیا کامپوزیت دندان تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟

همانطور که می بینید، کامپوزیت دندان فرآیند ارزانی نیست. قیمت بالای آن ها یک سوال مهم را ایجاد می کند: آیا روکش های کامپوزیت دندان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند؟ شرکت های بیمه دندانپزشکی عموماً روش های ترمیمی را پوشش می دهند، مانند روش هایی برای جایگزینی دندان های آسیب دیده یا شکسته یا ترمیم دندان هایی که دچار عفونت می شوند. به عبارت دیگر، بیمه رویه هایی را پوشش می دهد که از نظر پزشکی ضروری تشخیص داده می شوند. با این حال، شرکت‌ های بیمه دندان‌ پزشکی، روش‌ های زیبایی را پوشش نمی‌دهند. به عبارت دیگر، روش‌ هایی که هیچ مشکل پزشکی اساسی برای درمان وجود ندارد و هدف آن‌ها افزایش زیبایی لبخند افراد است، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. کامپوزیت های دندان در این دسته قرار می گیرند و به عنوان یک قاعده کلی، پوشش داده نمی شوند. افراد معمولی که خواهان کامپوزیت دندان اصفهان هستند، باید از جیب خود هزینه کنند.

سخن پایانی

روکش‌ها سرمایه‌ ارزشمندی برای دندان ها هستند زیرا می‌توانند به شما کمک کنند هنگام لبخند زدن احساس خوبی داشته باشید. علاوه بر این، بسته به نوع ماده انتخابی شما، می توانند بیش از یک دهه دوام بیاورند. اگر می خواهید لمینت دندان را نزد بهترین متخصص اصفهان انجام دهید و در مورد هزینه ها بیشتر بدانید، همین امروز با کلینیک تخصصی دکتر عاطفت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *