کامپوزیت دندان کره ای

برندهای کامپوزیت دندان کره ای میزان کیفیت یکسانی ندارند، در واقع مشخصات فنی هر یک از آن ها و میزان طول عمر آن ها متفاوت می باشد. یکی از بهترین برندهای کامپوزیت دندان کره ای، برند دنفیل می باشد. از این محصول شما عزیزان می توانید برای دندان های خلفی و یا قدامی خود استفاده کنید. کامپوزیت توکویاما نیز ساخت کشور کره است، این نوع کامپوزیت تنها جنبه زیبایی دارد.

Dentkist یکی دیگر از برندهای نام آشنا کامپوزیت های کره ای است. برند Dentkist همواره در تلاش است تا از جدیدترین و به روز ترین فناوری ها برای تولید محصولات خود استفاده کند. از این نوع برند کره ای شما عزیزان می توانید برای اصلاح دندان های جلوی خود استفاده کنید. به دلیل نوع متریال و مواد اولیه ای که در برند Dentkist وجود دارد، باعث شده است تا این نوع کامپوزیت در هنگام نصب بر روی دندان ها به ابزارها نچسبند، این امر کار دندانپزشک را بسیار راحت تر کرده است.

کامپوزیت کره ای

به دلیل نوع متریالی که در تولید کامپوزیت های توکویاما به کار رفته است، آن ها دارای میزان درخشندگی بسیار بالایی هستند. کامپوزیت های دندان توکایاما می توانند فشارها بسیار بالا را تحمل کنند، از این جهت از آن ها می توانید برای دندان های خلفی و قدامی استفاده کنید. دوام بسیار بالایی که این نوع برند کره ای در برابر تغییر رنگ دارد، باعث شده است تا موارد استفاده از آن ها نیز روز به روز افزایش یابد. سایه های رنگی موجود در برند توکویاما از D1 تا D4 را شامل می شود، شما عزیزان می توانید بسته به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید. در صورتی که سطوح لمینت های سرامیکی شکسته شوند و یا ترک بردارند، برای اصلاح آن ها می توانید از کامپوزیت های کره ای برند دنفیل استفاده کنید. انواع برندهای کامپوزیت کره ای، حساسیت بسیار کمی را برای افراد در زمان کاشت ایجاد می کنند.

قیمت کامپوزیت دندان کره ای

کامپوزیت ها امروزه به یکی از پرطرفدارترین روش های درمانی برای اصلاح طرح لبخند در بین افراد تبدیل شده اند. با توجه به استقبالی که مردم از این روش درمانی کرده اند، امروزه هزینه های درمانی که در این زمینه صرف می شود نیز افزایش یافته است. قیمت انجام کامپوزیت در شرایط مختلف، متغیر است. نوع برند کامپوزیت کره ای که انتخاب می کنید در هزینه های درمانی تاثیر بسیار زیادی دارد. میزان مهارت دندانپزشک مربوطه و نوع تجهیزاتی که استفاده می کنند نیز در تغییرات قیمت تاثیرگذار است. در صورتی که به دنبال استفاده از کامپوزیتی با جنس مناسب و مقرون به صرفه هستید، می توانید به مراکز معتبر کامپوزیت دندان اصفهان مراجعه کرده و پس از مشورت با دندانپزشک متخصص بهترین نوع برند را متناسب با دندان های خود انتخاب کنید.