لمینت فوری دندان

روکش فوری یا لمینت متحرک اسنپ آن اسمایل

روکش دندان فوری و متحرک

لمینت های فوری به نام های لمینت متحرک و یا اسنپ آن اسمایل نیز شناخته شده هستند. لمینت های فوری مانند لمینت های سرامیکی قادر هستند کلیه ی عیوب دندان ها را پوشانده و باعث زیباتر دیده شدن لبخند افراد شوند. شما می توانید لمینت های فوری را به راحتی از روی دندان های خود برداشته و پس از تمیز کردن دندان ها، دوباره آن ها را بر روی دندان قرار دهید. با کمک لمینت های فوری می توان لب پرشدن دندان ها، فاصله میان دندان ها، یکدست نبودن اندازه دندان ها را به طور کامل از بین برد.

شما عزیزان می توانید حس خوب سلامت و زیبایی را در کلینیک دکتر عاطفت تجربه کنید. در صورتی که قصد دارید لبخند خود را زیباتر کرده و لبخند خود را به لبخند هالیوودی تبدیل کنید، برای انجام خدمات زیبایی می توانید به کلینیک دکتر عاطفت مراجعه کنید. این دندانپزشک متخصص با استفاده از متریال و بهترین برندهای لمینت قادر است دندان شما را به شکل کاملا تخصصی اصلاح کند.

لمینت فوری دندان

لمینت های فوری دندان پوشش های بسیار نازکی هستند که با قرار گیری بر روی سطوح دندان ها می توانند تا حدودی مشکلات دندانی را برطرف کنند. این نوع روش درمانی می تواند بسیاری از عیوب موجود در دندان ها را تا حد بسیار زیادی از بین ببرد. برای چسباندن روکش های لمینت بر روی سطح دندان ها، قسمت بسیار کمی از مینای دندان ها نیاز به برش و تراش کاری دارد. نوع متریال و برندی که برای لمینت استفاده می شود، در ماندگاری آن ها و جلوگیری از ایجاد عفونت در دهان بیماران، بسیار اهمیت دارد. از این جهت اگر قصد دارید از روش لمینت برای برطرف کردن عیب و ایرادهای دندان های خود استفاده کنید، بهتر است به بهترین دندانپزشک لمینت در اصفهان مراجعه کرده و خدمات زیبایی خود را به آن ها بسپارید.

لمینت فوری دندان

استفاده از این روش درمانی برای آن دسته از افرادی مناسب می باشد که میزان شلوغی و خرابی دندان آن ها زیاد نباشد. برخی از افراد ممکن است پس از نصب روکش های لمینت فوری به نتایج دلخواه خود نرسند، از این جهت بهتر است برای برطرف کردن مشکلات دندانی خود از روش لمینت سرامیکی استفاده کنید. لمینت های سرامیکی دندان ها را به شکل اصولی تر می تواند ترمیم و اصلاح کند. لمینت های فوری در واقع یک درمان موقت می باشد، که به صورت دائم و در مدت زمان طولانی نمی تواند عیوب دندان ها را از بین ببرد.

مراحل تهیه لمینت فوری

برای تهیه لمینت های فوری در ابتدا از کل فک بیماران به صورت دقیق قالب گیری می شود و در نهایت با انتخاب نهایی روکش لمینت، آن ها به لابراتورها فرستاده می شوند. روکش های لمینت فوری بسته به ابعاد و وضعیت دندان ها ساخته شده و در اختیار بیماران قرار می گیرند. در صورتی که تنها یک فک شما دچار مشکل باشد، می توانید از لمینت های فوری برای فک بالا و یا تنها برای فک پایین خود استفاده کنید. پس از تهیه روکش های لمینت فوری آن ها بر روی دندان بیماران نصب می شوند، در صورتی که کوچک ترین مشکلی در سایز آن ها وجود داشته باشد، روکش های لمینت دوباره به لابراتورها فرستاده می شوند تا اصلاح شوند.

نوع متریال و موادی که برای تولید روکش های لمینت استفاده می شود، تاثیر بسیار زیادی در میزان دوام و استحکام لمینت های فوری خواهد گذاشت. از این جهت بسیار مهم است که بتوانید بهترین کلینیک لمینت را برای تهیه روکش های لمینت متحرک خود انتخاب کنید.

معایب لمینت فوری دندان

با این که لمینت فوری دندان در مقایسه با سایر روش های لمینت از قیمت بسیار پایینی برخوردار می باشد، اما ممکن است آسیب هایی نیز به دندان ها وارد کند. برخی از افراد ممکن است در صورت استفاده از لمینت های فوری در ناحیه لثه خود دچار زخم و حتی عفونت های بسیار شدید شوند. به دلیل نوع متریالی که در ساخت آن ها استفاده شده است برخی از افراد ممکن است به آن ها حساسیت داشته باشند. شما عزیزان نمی توانید مدت زمان بسیار طولانی در طول روز از این نوع لمینت استفاده کنید، این یکی از مهمترین معایب استفاده از لمینت های فوری است.

لمینت متحرک دندان

روکش های لمینت فوری ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در هنگام صحبت کردن در برخی افراد شود. روکش های لمینت فوری در گذر زمان رنگ خود را از دست داده و ممکن است کمی کدر شوند، در چنین شرایطی شما مجبور خواهید شد تا روکش های جدیدی را دوباره تهیه کنید. با توجه معایبی که لمینت فوری دندان برای افراد ایجاد می کند، بهترین راه برای اصلاح طرح لبخند دندان و از بین بردن مشکلات دندان ها،  استفاده از لمینت های سرامیکی می باشد.

قیمت لمینت فوری دندان

مراحل طی شده برای آماده سازی لمینت فوری دندان در مقایسه با لمینت های سرامیکی بسیار کمتر است، این امر باعث شده است تا هزینه های درمانی انجام آن نیز به مراتب کاهش یابد. قیمت لمینت دندان در اصفهان پس از انجام معاینات اولیه و بسته به وضعیت فک، شلوغی دندان ها مشخص می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات لمینت فوری دندان در اصفهان می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *