لمینت سرامیکی ایمکس

لمینت ایمکس چیست؟

لمینت سرامیکی ایمکس

روکش های پرسلن یک روش درمانی است که ظاهر دندان ها را اصلاح می کند. این روش شامل سایش و پوشاندن دندان با یک دستگاه پروتز چینی نازک است. این روش برای دندان های جلو و عقب مناسب است. این یک فرصت عالی برای به دست آوردن لبخندزیبا در مدت زمان کوتاه است.

روکش لمینت E-max یکی از انواع روکش های چینی می باشد. تفاوت و مزیت اصلی آنها در مواد است. آنها به طور کامل از لیتیوم دی سیلیکات شیشه سرامیک ساخته شده اند که ظاهر و شفافیت بهتری دارند. به همین دلیل است که بیماران این روش درمانی بهترین دندانپزشک لمینت در اصفهان را برای اصلاح دندان های خود ترجیح می دهند. روکش های لمینت چینی نیز در مقایسه با سایر انواع روکش های چینی سبک تر و طبیعی تر هستند. به همین دلیل است که اگر ظاهر لبخند برای شما بسیار مهم است، این روش را انتخاب کنید. این مزیت اجازه می دهد تا به نتیجه کامل برسیددر نتیجه دندان های شما مانند دندان های طبیعی خواهد بود.

لمینت ایمکس

لمینت ایمکس بهترین روش اصلاح لبخند

دندان های ترک خورده یا زرد می توانند اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار دهند. زیرا لبخند اولین چیزی است که مردم به آن توجه می کنند. به همین دلیل است که بهترین دندانپزشک لمینت در اصفهان به شما توصیه می کند ونیرهای چینی دندان را انجام دهید که به شما کمک می کند تا لبخندی بی نقص جدید ایجاد کنید. همچنین روکش های پرسلن ایمکس بهترین جنبه زیبایی دندان ها را ارائه می دهند. لبخند شما ظاهری طبیعی خواهد داش و یک روش سریع است و نیازی نیست منتظر نتیجه باشید. اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی لبخندی زیبا داشته باشید دندانپزشک لمینت در اصفهان این مسئله را برای شما ممکن می کند. در ادامه با ماهمراه شوید تا به جزئیات آن بیشتر بپردازیم.

در چه مواردی نیاز به لمینت ایمکس می شود

افراد می توانند از لمینت سرامیکی ایمکس برای به دست آوردن زیبایی ظاهری لبخند خود استفاده کنید. به دندان های زرد یا ترک خورده کمک می کندتا نمای زیبایی بدست بیاورند با این حال، آنها راه حل های مناسبی برای دندان های به شدت آسیب دیده نیستنداز جمله این موارد می توانند پرکردگی عمیق، شلوغی دندان یا ترک های بزرگ باشنددر چنین شرایطی باید روش دیگری را برای درمان دندان انتخاب کنید.

مزایای لمینت ایمکس

مزایای لمینت ایمکس

 ونیر لمینت چینی ظاهر دندان ها را اصلاح می کند

این یک روش درمانی سریع است که باعث صرفه جویی در زمان می شود.

ونیرهای لمینت ایمکس نازک هستند و نیازی به برداشتن بافت دندان بیشتری ندارند.

آنها به دلیل مواد شفاف و براق، نتیجه ای طبیعی به ارمغان می آورند

احتمال ایجاد لکه ها یا لکه ها را به دلیل رنج صاف آنها کاهش دهید.

در سفیدی فوق العاده، ساختار دندانی منظم را نشان می دهد. فرد را قادر می سازد لبخندی داشته باشد که در مواجهه با اعتماد به نفس تأثیر مثبتی داشته باشد. از آنجایی که درمان ونیر ایمکس با یک مداخله کوچک انجام می شود، راحتی بیمار را با توجه به مدت درمان فراهم می کند و در زمان نیز صرفه جویی می کند.

این پوشش ها بسیار بادوام هستند. برداشتن یک لایه چسب ونیر ایمکس از روی دندان غیرممکن است. فقط با سایش می توان آن را بلند کرد. از آنجایی که در برابر رنگ و ساییدگی مقاوم است، تضمینی برای یک لبخند زیبا برای چندین سال است.

ساختار طبیعی دندان شما را خراب نمی کند. هیچ تغییری روی دندان لازم نیست. در برخی از دندان ها، تنها باز کردن شکاف به عرض ناخن کافی است. از آنجایی که لایه چینی بیش از حد نازک است، نور را از خود عبور می دهد و همزمان آن را منعکس می کند. این به دندان ظاهری طبیعی می دهد. ظاهر مصنوعی ندارد. دندان ها ظاهری فوق العاده طبیعی و زیبایی پیدا می کنند.

سطح چینی ونیر ایمکس تقریبا صاف است. به همین دلیل، خطر ایجاد لکه و تارتار به دلایلی مانند قهوه و سیگار به حداقل می رسد. این به بیمار فرصتی برای دیدن طرح جدید دندان ها می دهد.

تفاوت لمینت ایمکس با زیرکونیا

لمینت ونیر زیرکونیا و ایمکس برای اصلاح فرم و رنگ دندان می باشد. با این حال، آنها نتایج نهایی متفاوتی را ارائه می دهند. ونیرهای لمینت چینی ظاهر زیبایی شناختی بهتری دارند زیرا نازک تر، سبک تر و شفاف تر هستند. به همین دلیل است که نتایج طبیعی تری ارائه می دهند. مزیت روکش های زیرکونیا استحکام طولانی مدت آنهاست. از آنجایی که عبور نور ایمکس بالاتر از زیرکونیوم است، ایمکس ظاهر طبیعی و زیبایی تری ارائه می دهد. علاوه بر این، زیرکونیوم از ایمکس بادوام تر است. اگر بیش از یک دندان از دست رفته باشد، از پروتزهای بریج زیرکونیومی استفاده می شود زیرا پروتز بریج ایمکس به دلیل شکنندگی و ظرافت قابل استفاده نیست.

تفاوت لمینت ایمکس با زیرکونیا

مراقبت های بعد از لمینت ایمکس

افراد می توانند لمینت سرامیکی ایمکس را برای سالیان متمادی استفاده کنند این بستگی به مراقبت های دندانی آنها از دندان ها دارد. به همین دلیل است که اگر می خواهند نتیجه طولانی مدت داشته باشند، باید موارد زیر را رعایت کنند:

    افراد باید در مورد مراقبت روزانه خود به یاد داشته باشند.

    از مسواک نرم و نخ دندان استفاده کنند.

    استفاده از دهانشویه را فراموش نکنند.

    از خوردن غذاهای سفت بپرهیزند.

    عادت های بدی که می توانند به دندان ها آسیب برسانند را فراموش کنند.

    بازدیدهای برنامه ریزی شده به دندانپزشک لمینت در اصفهان را به خاطر بسپارند.

    اگر در هنگام خواب عادت به فشردن دندان یا قروچه کردن دارید، باید پلاک دندانی را روی دندان های

   خودقرار دهید.

   بررسی های منظم را نباید نادیده گرفت.

عمر دندان ونیر ایمکس چقدر است؟

بیماری که با توصیه های دندانپزشک لمینت و کامپوزیت دندان اصفهان مطابقت داشته باشد می تواند سال ها از روکش دندان ایمکس ونیر استفاده کند. دندان ونیر ایمکس از پرسلن با خواص برتر ساخته شده است. در برابر سایش و باقی ماندن لکه مقاوم است.

قیمت لمینت ایمکس 

لمینت سرامیکی ایمکس بدلیل استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد سازنده قیمتی بالا تر از انواع دیگر روکش دارد

اما عواملی چون تعداد دندانها ، مقدار مواد کاربردی،طول زمان درمان و هزینه های قالب گیری و قرینه سازی و غیره میتواند بر میزان هزینه تاثیر بگذارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *