مراحل کاشت ایمپلنت دندان

مراحل کاشت ایمپلنت دندان

بهترین دندانپزشک ایمپلنت در اصفهان می تواند شما را از هزینه‌های بالای کاشت و همچنین اتلاف وقت دور نگه دارد. همیشه تخصص و مهارت دندانپزشک با استفاده از مواد با کیفیت هزینه مقرون به صرفه تری را در طولانی مدت به وجود می آورد. شما در این مقاله متوجه خواهید شد که مراحل کاشت ایمپلنت دندان در اصفهان چگونه است و در ادامه اگر همراه ما باشید نگرانی خود را در این زمینه کاملاً برطرف خواهید کرد.

نحوه کاشت ایمپلنت دندانی

بهتر است بدانید که چند مرحله برای کاشت ایمپلنت دندان وجود دارد. با کشیده شدن دندان استخوان فک می تواند پشتیبانی خود را نشان دهد که البته در این بین شما باید چند ماه را بنابر تشخیص دندانپزشک برای پیوند در نظر بگیرید. ایمپلنت را به راحتی درون استخوان فک جایگذاری می توان کرد و سپس مدت زمانی لازم است تا رشد و بازسازی و به قول معروف جوش خوردن ایمپلنت به فک انجام پذیرد. سپس پس بعد از جوش خوردن استخوان به ایمپلنت از مرحله اتصال پیچ فلزی و در پایان روکش و پروتز می توان استفاده کرد. امروزه ایمپلنت ریشه ای جزء رایج ترین ها برای این نوع عمل به حساب می آید که جراح می تواند پیچ را درون استخوان فک قرار داده و بعد از مدت زمان خاصی نسبت استفاده از پروتز نیز اقدام نماید.

نحوه کاشت ایمپلنت دندانی

معاینه اولیه قبل از کاشت ایمپلنت

به هر حال دلایل بسیار زیادی وجود دارد که افراد قصد داشته باشند از ایمپلنت دندان استفاده کنند. اما در این میان، جراحی کاشت ایمپلنت ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد که شما اگر از یک دندانپزشک ماهر در این زمینه استفاده نکنید، عوارض ایمپلنت به شدت به سلامتی شما آسیب می رساند. معمولا معاینه اولیه را باید از ضروری ترین ها در نظر گرفت که با عکس پرتو ایکس آغاز می شود و اینچنین وضعیت دندان ها و نحوه ارتباط آنها تعیین می گردد. توجه کنید که وضعیت سلامت عمومی بیمار باعث میشود تا دندان پزشک بداند که باید از چه مواد و با چه کیفیتی استفاده کند. با شناسایی استخوان فک و تعداد دندان‌های ایمپلنت شما تصمیم گیری برای کاشت را می توانید در نظر بگیرید که برنامه ریزی در این شرایط توسط متخصص برای شما کارساز است. توصیه ما به شما این است که از خدمات ایمپلنت در اصفهان غافل نشوید.

پشتیبانی فک از ایمپلنت

دندانپزشک از سمت چپ به راست استخوان فک را سوراخ می کند. ایمپلنت را درون فک قرار می دهد و سپس شما باید چند ماه را صبر کنید تا لثه را کاملا بپوشاند. سپس در مرحله اجرای دوم نصب پیچ فلزی می تواند نسبت به نصب روکش دندانپزشک را مجاب کند. ایمپلنت باید در سوراخ جایگذاری خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهد که بتوان از یک پیچ درپوش بسته نیز استفاده نمود. معمولاً برای فک پایین 5 ماه زمان لازم است که استخوان بتواند پشتیبانی خود را نشان دهد. این گونه استخوان در حال رشد خواهد بود و جوش خوردن به ایمپلنت به بهترین شکل ممکن انجام می پذیرد.

کاشت ایمپلنت دندانی

عمل جراحی دوم ایمپلنت

عمل جراحی دوم به گونه ای است که دندانپزشک بعد از عکاسی پرتو ایکس در مورد شرایط لازم برای استفاده از پیچ فلزی مطمئن می شود و پیچ فلزی به صورت گرد می تواند ایمپلنت را بر روی لثه بپوشاند که ۱۰ الی ۱۴ روز پیچ کارایی خود را به نمایش می گذارد. روکش دندان نیز بعد از این مدت انجام می شود و دندانپزشک می تواند به ثبات و سفتی پیچ اطمینان کافی حاصل نماید. توجه داشته باشید که بهترین دندانپزشک ایمپلنت در اصفهان با مهارت و سابقه خود می تواند مراحل گفته شده را در کمترین زمان و با هزینه بسیار معقولانه برای شما به اتمام برساند.

سخن پایانی

ما به صورت مختصر و مفید در مورد ایمپلنت در اصفهان با شما سخن گفتیم. امروزه کاشت ایمپلنت بسیار مورد توجه قرار گرفته است به این دلیل که با هزینه ای معقولانه شما می توانید از عوارض و صدمات دندان مصنوعی فک و دهان خود را دور نگه دارید. کیفیت مواد و پیچی که شما استفاده می کنید در طول عمر و ثبات ایمپلنت نقش مهمی  را ایفا می کند. خدمات بهترین دندانپزشک ایمپلنت در اصفهان را با هزینه ای مقرون به صرفه و کادری ماهر فراموش نکنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *