ایمپلنت برای بیماران قلبی

آیا ایمپلنت برای بیماران قلبی ضرر دارد؟

ایمپلنت یکی از روش های عالی برای پر کردن جای دندان های کشیده شده یا پوسیده می باشد. همه افراد پیر و جوان به دنبال داشتن لبخندی زیبا و متفاوت هستند. دندان های نامرتب، دارای پوسیدگی، سیاه یا زرد شده برای هیچ کس مطلوب و دلخواه نیست. مخصوصا در میان سالی و با افزایش سن همه افراد ترجیح می دهند به جای انتخاب دندان مصنوعی دندان هایشان را ایمپلنت کنند. ایمپلنت برخلاف دندان مصنوعی فرم دندان خودتان را دارد و همین موضوع محبوبیت آن را چند برابر کرده است. با توجه به سوالات مکرری که پیش آمده بود دکتر عاطفت به عنوان بهترین دندانپزشک ایمپلنت در اصفهان در این مقاله قصد دارد به پاسخ به سوال آیا ایمپلنت برای بیماران قلبی ضرر دارد یا خیر بپردازد. تا انتها با ما همراه شوید.

کسانی که مشکل قلبی دارند می توانند ایمپلنت انجام بدهند؟

پاسخ این سوال بله است. فکر نکنید که چون دچار ناراحتی قلبی هستید نمی توانید ایمپلنت انجام بدهید. صرفا برای افرادی که مشکلات قلبی دارند باید مواردی در نظر گرفته شود تا بدون رسیدن کوچک ترین آسیب یا احتمال خطر این کار به بهترین نحو برای آن ها انجام بشود. همچنین مراقبت های پس از انجام این کار نیز بیشتر از سایر افراد است. به همین جهت بهتر است قبل از انتخاب کیلینیک مورد نظر تحقیق کنید. سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که در این زمینه تجربه کافی داشته باشند. همچنین می توانید اگر دچار ناراحتی قلبی هستید و در مورد ایمپلنت سوالی دارید با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید. مشاورین ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

چه مشکلاتی ممکن است برای این بیماران به وجود بیاید؟

مشکلات موجود برای بیماران قلبی هنگام ایمپلنت

بهتر است پیش از انجام ایمپلنت به پزشک متخصص مراجعه کنید و با مصرف دارو عملکرد قلب و عروقتان را کنترل کنید و پس از آن برای انجام خدمات زیبایی دندان اقدام کنید. در این بخش برخی از خطرات احتمالی که ممکن است برای چنین بیمارانی پیش بیاید را برایتان جمع آوری کرده ایم:

احتمال ایجاد عفونت: از آنجایی که بیماران قلبی عروقی باید دارو های خاص زیر نظر پزشک مصرف کنند، در صورتی که عفونت باکتریایی پس از انجام ایمپلنت برایشان پیش بیاید ممکن است این عفونت همراه با گردش خون در سراسر بدنشان پخش شود و همین موضوع سبب خطرناک شدن انجام ایمپلنت برای بیماران دارای ناراحتی قلبی می شود.

احتمال ایست قلبی یا سکته در موارد خاص: در اکثریت مواقع دندانپزشکان ترجیح می دهند که برای کاشت ایمپلنت بیهوشی کامل برای بیمار انجام بدهند. در صورتی که چنین مشکلی دارید حتما قبل از انجام ایمپلنت و بیهوشی، پزشک را از این موضوع مطلع کنید و از وی بخواهید که به جای بیهوشی کامل از روش های دیگر مانند بیهوشی موضعی استفاده کند. اثر داروهای بیهوشی در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد و خطر سکته یا ایست قلبی برای برخی از بیماران وجود داشته باشد.

قطع داروهای خاص پس از ایمپلنت: اگر بنا به بیماری که درگیر آن هستید دارو های خاصی مانند رقیق کننده های خون استفاده می کنید، برای مدتی باید آن ها را قطع کنید به همین جهت لازم است پیش از ایمپلنت با پزشک معالج قلبتان مشورت کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان از بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان و انتخاب بهترین روش برای داشتن لبخندی زیبا با توجه به شرایط بالینیتان با شماره های درج شده در انتهای سایت در تماس باشید.

آیا راهی برای موفق بودن ایمپلنت برای بیماران قلبی وجود دارد؟

در حالت کلی اگر یک دکتر متخصص خوب را انتخاب کنید و شرایط بالینیتان را شرح بدهید هیچ خطری بیمار را تهدید نخواهد کرد. پیشنهاد می شود پیش از انجام هرگونه اقدامی با پزشک قلبتان مشورت کنید. لازم به ذکر است علاوه بر انتخاب کلینیک خوب متریال استفاده شده در ایمپلنت نیز تاثیر زیادی در کاهش عفونت و بروز خطرات دارد. نوعی ایمپلنت از جنس زیرکونیا وجود دارد که نسبت به سایر موارد احتمال عفونت را بسیار کاهش می دهد. زیرا کمترین سازگاری را با باکتری های موجود در دهان دارد.

شرایط کاشت ایمپلنت برای بیماران قلبی چیست؟

شرایط کاشت ایمپلنت برای بیماران قلبی

با توجه به تمام موارد بالا، ضروری است که بدانید برای انجام این کار برای بیماران قلبی چه شرایطی لازم است. در ادامه به بررسی این شرایط خواهیم پرداخت:

  1. قبل از هر چیز مشورت با بهترین دکتر ایمپلنت در اصفهان و شرح شرایط بالینی، جهت انتخاب روشی با کمترین احتمال خطر عفونت و خونریزی برای بیمار
  2. هماهنگی جهت استفاده از روش بیهوشی موضعی به جای بیهوشی کامل
  3. در صورت لزوم و زیر نظر پزشک کاهش مصرف دارو های رقیق کننده خون مانند اسپرین و سایر موارد
  4. در صورت داشتن شرایط خاص در ابتدا نسبت به درمان و کاهش خطر بیماری عروقی اقدام کنید و وقتی به شرایط استاندارد و بی خطر رسیدید برای این کار اقدام کنید.
  5. انجام آزمایشات مختلف برای درک وضعیت بیماری را دست کم نگیرید. این آزمایشات عاملی تعیین کننده در انجام ایمپلنت هستند.
  6. در پایان در نظر داشته باشید بهتر است برای شما روش هایی با کمترین خون ریزی و کمترین میزان عفونت در نظر گرفته شود. حتما در مورد روش انجام سوال بپرسید و تحقیقات لازم را با دقت انجام بدهید.

کلام آخر :

در پایان لازم است بدانید انجام ایمپلنت با رعایت شرایطی که پیشتر به آن ها اشاره شده است برای بیماران قلبی هیچ مانعی ندارد و شما هم می توانید همانند سایر افراد از داشتن دندان های زیبا و یکدست لذت ببرید. صرفا ممکن است شرایط و مراقبت هایی که باید در این هنگام در نظر گرفته شود برایتان متفاوت باشد. امکان بروز خطرات احتمالی و مشاهده عوارض ایمپلنت در بیماران قلبی و عروقی نهایتا تا یک ماه بعد قابل مشاهده است و در غیر این صورت خطری شما را تهدید نخواهد کرد. اگر این مطلب برایتان مفید بود یا تجربه ای در این زمینه دارید که ممکن است به سایر افراد کمک کند خوشحال می شویم در قسمت دیدگاه ها آن را با ما و سایر خوانندگان سایت در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *