ایمپلنت دندان در کاشان

ایمپلنت دندان در کاشان

ایمپلنت دندان در کاشان یکی از بهترین گزینه های درمانی مطمئن و ایمن برای جایگزینی دندان های از دست رفته است. هنگامی که شما دچار از دست دادن یک یا چند دندان می شوید، نه تنها روی قسمت زیبایی و ظاهر لبخند شما تأثیر می گذارد، بلکه بر سلامت شما نیز تأثیر می گذارد، زیرا روزنه ای برای عفونت های احتمالی ایجاد شده است.

به همین دلیل است که در این راهنما به شما می گوییم ایمپلنت دندان چیست، هزینه ایمپلنت دندان چقدر است و مزایای اصلی آن چیست، چه عواملی بر قیمت این عنصر تأثیر می گذارند و در نهایت، مقایسه ای از مقادیر را برای شما قرار می دهیم.

کاشت دندان چیست؟

حال قبل از ورود به مقاله لازم است به خوبی توضیح دهیم که ایمپلنت دندان چیست و چه ویژگی هایی دارد. این عنصر فلزی یک پیچ ساخته شده از تیتانیوم خالص یا آلیاژهای این ماده، با فلزات دیگر است. وظیفه اصلی آن جایگزینی دندان از دست رفته با دندان مصنوعی با همان ظاهر است.

این از طریق جراحی در فک پایین یا فک بالا، جایی که ایمپلنت روی استخوان ثابت می شود، قرار می گیرد. سپس روکش دندان قرار می گیرد که وظیفه زیبایی و عملکرد دندان جدید را بر عهده دارد.

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان اصفهان مزایای بی شماری را برای بیماران به ارمغان می آورد، از یک راه حل زیبایی شناختی گرفته تا ایمنی و راحتی بازگشت عملکرد به دهان، تا بتوانند بدون هیچ گونه ناراحتی غذا بخورند.

به نوبه خود، ایمپلنت دندانی اجازه می دهد تا دندان های مجاور در جای خود باقی بمانند و از پیچ خوردگی دندان ها جلوگیری می کند. مزیت دیگر این است که مدت زمان آن به شرط رعایت نکات بهداشتی و نگهداری طولانی است.

عوامل موثر بر کاهش و افزایش قیمت ایمپلنت دندان در کاشان

قیمت ایمپلنت دندان اصفهان و کاشان به دلیل جنبه های خاصی مانند پیشرفت در فناوری های مورد استفاده، وضعیت فعلی جهان، تکامل در مطالعات مختلف و سایر ویژگی ها، سال به سال متفاوت است. بنابراین، اکنون که مزایای ایمپلنت دندانی را می‌دانید، وقت آن است که به جزئیات برخی از عوامل مؤثر بر قیمت آن بپردازیم.

فناوری و تکنیک های مورد استفاده

یکی از عوامل اصلی که بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر می گذارد، فناوری ها و تکنیک های مورد استفاده در طول فرآیند است. اینها نقش مداخله در برنامه ریزی عمل را انجام می دهند و به کاهش ناراحتی ناشی از دوره پس از عمل کمک می کنند. نمونه فعلی، قرار دادن ایمپلنت های دندانی از طریق جراحی هدایت شده است. لازم به ذکر است که تکنیک های مورد استفاده با توجه به نیازهای خاص بیمار متفاوت خواهد بود تا نتایج رضایت بخش مربوطه را ارائه دهد.

کیفیت ایمپلنت دندان

کیفیت ایمپلنت دندان یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در تعیین قیمت نهایی است. هر چه کیفیت و دامنه بالاتر باشد، کاشت بهتر خواهد بود، زیرا خطر بروز معمول ترین مشکلات مانند التهاب (پری ایمپلنتیت)، عفونت یا شکستگی ایمپلنت دندان کاهش می یابد.

کیفیت روکش دندان

در ادامه همین خط کیفیت، یکی دیگر از جنبه های تاثیرگذار، مواد مورد استفاده برای روکش دندان است، زیرا زمانی که از فلز چینی استفاده می شود، مقرون به صرفه تر از سرامیک-پرسلن است. این به این دلیل است که این ماده آخری دارای پوشش زیبایی است که بیشتر شبیه دندان طبیعی است و هزینه بالاتری را به همراه دارد.

کیفیت اباتمنت و لوازم جانبی

در داخل پروتز ستون‌ ها و ضمائم‌هایی را می‌یابیم که عملکرد بسیار مهمی در مورد ایمپلنت دندانی دارند. در مورد اباتمنت، این اباتمنت است که پروتز را به ایمپلنت متصل می کند، در حالی که ضمیمه ها موادی هستند که در ساخت پروتز استفاده می شوند. مانند تاج و خود ایمپلنت، برندها و قیمت‌های بسیار متنوعی وجود دارد که مارک‌های رسمی هر برند قیمت های متفاوتی دارند.

همچنین بد نیست در مورد اباتمنت ایمپلنت چیست بیشتر اطلاعات کسب کنید.

نام تجاری

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر می گذارد، برند سازنده آن است. این به این دلیل است که همه مارک ها در جنبه هایی مانند مواد ساخت، طراحی مورد استفاده، پرداخت زیبایی یا درمان سطح و موارد دیگر متفاوت هستند.

ما در مطب دندانپزشکی دکتر عاطفت برند های مختلف را مورد استفاده قرار می دهیم که هر کدام از این برندهای ایمپلنت از بهترین مارک های موجود در بازار محسوب می شوند.

تجربه کلینیک و ایمپلنتولوژیست

مانند همه حرفه ها، تجربه کلینیک و ایمپلنتولوژیست فاکتورهایی هستند که باید در قیمت ایمپلنت دندان در نظر گرفته شوند، زیرا آموزش متخصص برای انجام یک درمان با نتایج خوب بسیار مهم است.

عوامل دیگری که بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر می گذارد

در بخش قبل به برخی از عوامل کلی که بر قیمت ایمپلنت دندان تأثیر می‌گذارند، پرداختیم، اما این درست است که بیمارانی هستند که ممکن است به یک یا چند درمان اضافی برای ادامه کاشت دندان نیاز داشته باشند. به همین دلیل، در زیر به جزئیات سایر عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت می پردازیم.

بازسازی استخوان

در مورد بازسازی استخوان به وسیله پودر استخوان ، این روش برای آماده سازی ناحیه ای که ایمپلنت دندان در آن قرار می گیرد، انجام می شود. به این ترتیب، سطح استخوان را ترمیم می کند و پایه کافی برای قرار دادن پیوند ایجاد می کند.

در پست قبلی در وبلاگ ما قبلاً در مورد اینکه پودر استخوان چیست به طور کامل صحبت کرده ایم. در صورتی که علاقه مند به خواندن مجدد آن هستید، لینک در اینجا برای شما قرار داده شده.

لیفت سینوس فک بالا

روش دیگری که بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر می گذارد، بالا بردن و جراحی لیفت سینوس ماگزیلاری است. برای بیمارانی که حجم یا ارتفاع استخوان کافی ندارند، این تکنیک پایه استخوانی کافی برای قرار دادن ایمپلنت های دندانی را به درستی فراهم می کند.

ایمپلنت فوری

در صورت امکان، یک دندان موقت با پیچ روی ایمپلنت قرار داده می شود. این مفهوم به عنوان ایمپلنت فوری اصفهان شناخته می شود و به تعداد دندان ها بستگی دارد. بنابراین، زمانی که روی یک دندان انجام شود، قیمت آن با زمانی که روی کل قوس انجام شود، متفاوت خواهد بود.

قیمت ایمپلت دندان در کاشان

ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر عاطفت، بهترین دندانپزشک ایمپلنت در اصفهان لبخندی درخشان و سالم را برای شما تضمین می کنیم، زیرا همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، از دست دادن دندان نه تنها ظاهر زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه در عملکرد دهان نیز دخالت می کند.

گاهی اوقات بیماران نیاز به پروتزهای کامل دارند زیرا دندان ندارند یا آنهایی که دارند در وضعیت بسیار بدی هستند و باید کشیده شوند. در این موارد، بسته به تعداد ایمپلنت مورد نیاز، نوع پروتز و اینکه آیا بازسازی لازم است یا خیر، قیمت ها نیز بسیار متغیر است.

برای ارائه خدمات تخصصی تر به شما، اولین ویزیت رایگان است، بنابراین فقط باید یک نوبت که بیش از 45 دقیقه طول نمی کشد هماهنگ کنید و با قیمت دقیق ایمپلنت دندان به خانه بروید.

تعرفه لمینت دندان اصفهان در سال 1402

بهترین دندانپزشک متخصص ایمپلنت دندان در کاشان

برای پایان دادن به پست امروز، همانطور که می بینید، طیف گسترده ای از عوامل و جنبه ها وجود دارد که بر هزینه ایمپلنت دندان تاثیر می گذارد. همانطور که در سرتاسر محتوا ذکر کردیم، مهم است که نیازهای خاص را در نظر بگیریم تا تشخیص دهیم آیا انجام درمان اضافی مانند کشیدن دندان یا بازسازی استخوان ضروری است یا خیر.

از سوی دیگر، مهم است که این قیمت‌ها، اگرچه بسیار دقیق هستند، اما تنها می‌توانند به عنوان یک راهنما عمل کنند، زیرا بودجه نهایی به عوامل متعددی بستگی دارد که می‌توان پس از مراجعه به مشاوره دندانپزشکی در نظر گرفت.

اگر سوالی دارید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که برای معاینه به دندانپزشک متخصص ایمپلنت در اصفهان مراجعه کنید. به این ترتیب می توانید آرامش و اطمینان خاطر داشته باشید که در دستان خوبی هستید.

همچنین اگر می خواهید از قیمت بلیچینگ دندان در اصفهان مطلع شوید می توانید آنها را در سایت ما مشاهده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *