لمینت دندان های فاصله دار

بستن فاصله بین دندانی با استفاده از لمینت

مقدمه

یکی از مشکلات عمده ای که ممکن است بسیاری از افراد با آن روبه رو شوند، وجود فاصله در دندان ها می باشد. در صورتی که دندان های جلو دچار فاصله باشند، تاثیر بسیار منفی بر روی زیبایی ظاهر افراد می گذارد. لمینت دندان های فاصله دار یکی از بهترین روش های درمانی برای اصلاح این نوع مشکلات در دندان افراد می باشد. روکش های لمینت می تواند باعث یکدستی و یکپارچه دیده شدن دندان ها شود، این امر در زیبای شما تاثیر بسیار زیادی دارد. در این مقاله قصد دارید درباره چگونگی برطرف کردن فاصله میان دندان ها به کمک روکش لمنیت به طور کامل توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

علت ایجاد فاصله بین دندان ها

فاصله میان دندان ها ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی ایجاد شود. نوع فرم و سایز نامناسب دندان ها نیز در ایجاد فاصله میان دندان ها تاثیر بسیار زیادی دارد. بافت لثه ها و وضعیت استخوان فک نیز می تواند بر روی وضعیت صحیح قرار گیری دندان ها تاثیر بسیار بدی بگذارد. یکی دیگر از مهمترین عواملی که باعث ایجاد فاصله در بین دندان ها می شود، عامل وراثت می باشد.

در صورتی که در سنین پایین عادت به زبان زدن به دندان و یا مکیدن انگشتان خود را داشتید ممکن است در گذر زمان باعث ایجاد فاصله در میان دندان ها شود. وجود دندان های نهفته در دهان و یا بیماری های لثه نیز در به وجود آمدن این نوع اختلال در دهان بیماران تاثیر بسیار زیادی دارد.

لمینت دندان های فاصله دار

در صورتی که دندان های فاصله دار دارید و اقدام به اصلاح آن ها نکنید، ممکن است در دراز مدت آسیب های بسیار جدی ای به دهان و دندان های شما وارد شود. با مصرف مواد غذایی در طول روز باکتری ها و پلاکت در فاصله میان دندان ها تجمع پیدا کرده و در گذر زمان باعث ایجاد عفونت های بسیار شدید در دهان بیماران می شود. از این جهت در صورتی که دندان های شما فاصله دار هستند، بهتر است به سرعت اقدام به برطرف کردن آن ها نمایید. روکش های لمینت به عنوان یک روش درمانی می تواند فاصله میان دندان ها را از بین ببرد. دوام و ماندگاری استفاده از روکش های لمینت برای از بین بردن فاصله میان دندان ها در مقایسه با سایر روش های درمانی دیگر بسیار زیاد می باشد، از این جهت امروزه افراد زیادی تمایل دارند تا از این نوع روش برای اصلاح فاصله میان دندان های خود استفاده کنند.

لمینت دندان های فاصله دار

در صورتی که قصد دارید برای از بین بردن فاصله میان دندان های خود از روش درمانی لمینت استفاده کنید، بهتر است به بهترین دندانپزشک لمینت در اصفهان مراجعه کنید. با مراجعه به افراد غیر متخصص، ممکن است علاوه بر آسیب های جبران ناپذیری که ممکن است به دندان ها وارد شود، خطراتی نیز برای لثه ها ایجاد کند. دکتر عاطفت به عنوان یکی از متخصصین لمینت در اصفهان قادر است با ایجاد برش و تراش بسیار کم در دندان ها، ناهنجاری ها موجود در دندان های شما را به صورت کامل برطرف کند. نوع متریالی که در روکش های لمینت دندان های فاصله دار توسط این دندانپزشک متخصص استفاده می شود از نوع درجه یک و با کیفیت می باشد. شما عزیزان می توانید برای اصلاح دندان های فاصله دار خود با خیال آسوده به این دندانپزشک متخصص مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

بستن فاصله با روکش

دندانپزشکان قبل از اعمال روکش ها بر روی دندان ها، وضیت دندان ها را به صورت تخصصی بررسی کرده و در صورتی که دندان های پوسیده ای وجود داشته باشد قبل از اعمال روکش آن ها را درمان می کنند. برای بسته شدن فاصله میان دندان ها اغلب از روکش های لمنیت و یا کامپوزیت استفاده می شود، انتخاب هر یک از روش ها بسته به وضعیت دندان ها انتخاب می شود. در صورتی که قصد دارید در مدت زمان بسیار کم فاصله میان دندان های خود را از بین ببرید، می توانید از روکش های لمینت استفاده کنید. هرگونه ترک، شکستگی و یا تغییر رنگ در روکش های لمنیت قابلیت جایگزین شدن را دارند.

در برخی موارد نیز ممکن است فاصله میان دندان ها به اندازه ای باشد که به وسیله روکش های لمینت و یا کامپوزیت نتوان آن ها را از بین برد، در چنین شرایطی بهتر است از روش های درمانی دیگر قبل از اعمال روکش ها بر روی دندان ها استفاده کرد. انجام ارتودنسی در شرایطی که فاصله دندان ها بسیار زیاد باشد، بهترین گزینه درمانی می باشد. برای انتخاب بهترین روش درمانی برای بستن فاصله میان دندان های خود، بهتر است با دندانپزشک خود در این زمینه مشورت کرده و بسته به شرایط دندان های خود بهترین روش را انتخاب کنید.

بستن فاصله با روکش

هزینه بستن فاصله بین دندان ها

هزینه های درمانی برای بستن فاصله بین دندان ها به وسیله روکش های لمینت تحت تاثیر فاکتورهای زیادی متغیر می باشد. در واقع می توان گفت هزینه انجام این نوع روش درمانی در همه کلینیک های دندانپزشکی یکسان نمی باشد. نوع برند و متریالی که در روکش لمینت به کار رفته است، وضعیت دندان ها و میزان ناهنجاری های موجود در دندان و فک بیماران، میزان مهارت دندانپزشک و مکانی که برای انجام خدمات زیبایی خود انتخاب می کنید، در هزینه های انجام روکش های لمینت تاثیر بسیار زیادی دارد. در صورتی که قصد دارید دندان های خود را با کمترین قیمت ممکن و بالاترین سطح کیفیت لمینت کنید، می توانید از خدمات ارائه شده توسط دکتر عاطفت بهره مند شوید. این دندانپزشک متخصص قادر است بدون این که به دندان و لثه های شما آسیبی وارد کند، آن ها را اصلاح و ترمیم کند. جهت روز نوبت برای بستن فاصله میان دندان ها به وسیله لمینت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره روکش های لمینت و دلایل استفاده از آن ها برای بستن فاصله میان دندان ها به طور کامل توضیح دادیم. سن دقیقی برای انجام روکش های لمینت برای دندان ها نمی توان مشخص کرد. کودکان و افراد در سنین پایین ممکن است فاصله ای میان دندان های آن ها وجود داشته باشد، این امر به دلیل وجود دندان های شیری کاملا طبیعی می باشد و به مرور زمان از بین خواهد رفت. در صورتی که قصد انجام این روش درمانی برای اصلاح دندان های خود را دارید، حتما با دندانپزشک متخصص خود در این زمینه مشورت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *