کلاهبرداری لمینت متحرک دندان

کلاهبرداری لمینت متحرک دندان

کلاهبرداری لمینت متحرک دندان

امروزه روش لمینت در میان مردم شناخته شده و محبوب است. تقریباً می توان گفت تمام مردان و زنان می دانند که دیگر نیاز نیست دندان های پوسیده، کج، شکسته، لکه ای و تغییر رنگ داده خود را بکشند و خیلی راحت می توانند لبخند زیبا و طبیعی را که همه می خواهند، داشته باشند. اخیراً در سایت ها، اینستگرام و دیگر شبکه های اجتماعی تبلیغات زیادی در مورد لمینت متحرک دندان یا اسنپ-آن-اسمایل (Snap on Smile) را دیده اید، اما ممکن است آنچه در مورد آن می دانید کافی نباشد. پس اگر در نظر دارید لمینت متحرک دندان داشته باشد، ارزش آن را دارد که ابتدا کمی تحقیق کنید. پس برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید به خواندن مقاله ادامه دهید.

لمینت متحرک دندان چیست ؟

لمینت متحرک دندان یک نوع روکش نازک و ظریفی است که بسیار ساده روی دندان های شما قرار می گیرد تا هرگونه نقصی مانند شکستگی دندان یا لکه و دیگر عیب های دندان را می پوشاند. زمانی که دندانپزشک لمینت متحرک را روی دندان هایتان قرار دهد به طور موقت لبخندی سفیدتر، زیباتر و مطمئن تری خواهید داشت. لمینت متحرک دندان به صورت سفارشی و با قالب گیری از فرم دندان هایتان، ساخته می شوند. نکته ی جالب در مورد لمینت دندان اصفهان این است که کسانی که توانایی پرداخت هزینه های درمان دندانپزشکی را ندارند میتوانید دندان هایی ردیف، سفید و در نهایت لبخندی جذاب داشته باشند. روش لمینت متحرک ممکن است برای کسانی که حوصله ی جلسات طولانی دندانپزشکی را ندارند یا نمی خواهند ظاهر دندان هایشان را به روش های سنتی بتراشند جذاب باشد. لمینت متحرک دندان کاملاً روی دندان ها قرار می گیرد بنابراین دندانپزشک لمینت دندان اصفهان توجه دارد که نباید روی لثه ها یا سقف دهان شما مالیده شوند. آنها در اشکال، رنگ‌ها و اندازه‌ های مختلفی می‌آیند و دندانپزشک لمینت شما باید بتواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما بهتر و مناسب تر است.

بهتر است بدانید که اگرچه لمینت متحرک توسط پزشک تجویز می شوند، اما آن ها صرفاً مصنوعی هستند و به عنوان جاگیزینی برای درمان دندان های آسیب دیده یا پوسیده شناخته نمی شوند. اگر دندان هایتان را کشیده اید یا از تحلیل رفتن استخوان فک رنج می برید، ایمپلنت های دندانی ممکن است برای سلامت دندان شما مناسب تر باشند.

کلاهبرداری لمینت متحرک دندان

لمینت متحرک دندان آیا بی ضرر است ؟

در مقایسه با سایر برند های روکش های دندان، لمینت متحرک دندان تا حد زیادی بی ضرر است. با این حال نمی توانند جایگزینی صحیح و مناسب برای درمان های دندانپزشکی باشد. آنها راه حل موقت و سریعی هستند که به شما کمک می کنند هنگام لبخند زدن اعتماد به نفس داشته باشید.

هنگام استفاده از لمینت فوری دندان، به خصوص آن هایی که می توانید هنگام غذا خوردن داشته باشید، نباید از مراقبت بهداشت دندان خود غافل شوید. اگر ذرات غذایی به دام بیفتند، می توانند بستری برای رشد باکتری هایی ایجاد کنند که باعث پوسیدگی دندان می شوند. در حالت ایده آل، شما باید بلافاصله پس از خوردن یا نوشیدن نوشیدنی های شیرین، آن ها را در آورده، دندان های خود را مسواک بزنید، سپس لمینت های متحرک را قرار دهید.

برای لمینت متحرک دندان کجا باید مراجعه کرد ؟

احتمالاً فکر می کنید می توانید با جست و جوی سریع در گوگل نزدیک ترین دندانپزشک لمینت دندان را پیدا کنید و با یک تماس ساده با کلینیک دندانپزشکی کارتان را ردیف کنید. اما اینقدرها هم ساده نیست! بهتر و سنجیده تر است که ابتدا با دندانپزشک خودتان مشورت کنید تا در صورت لزوم شما را راهنمایی کرده و یک متخصص لمینت دندان را به شما معرفی کند. زمانی که با خیال راحت بهترین دندانپزشک لمینت دندان را پیدا کردید، فرآیند شامل مراحل زیر است:

1- مشاوره اولیه جهت معاینه و اطلاع از وضعیت فک و دندان های شما

2- دندانپزشک از دندان ‌های شما قالب‌گیری می ‌کند تا در هنگام قرار دادن آن ها به راحتی غذا بخورید، صحبت کنید و لبخند بزنید.

3- بر اساس زمان آماده سازی تعیین شده، شما یک قرار ملاقات دوم برای قرار دادن لمینت های های متحرک خود خواهید داشت تا دندانپزشک شما بتواند هر گونه تنظیمات جزئی مورد نیاز را انجام دهد.

کلاهبرداری لمینت متحرک دندان

 

کلاهبرداری لمینت متحرک دندان آیا واقعیت دارد ؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دندانپزشک لمینت خود مراجعه می کنید، کلاهبرداری لمینت متحرک برایتان شایعه ای بیش نخواهد بود. به این دلیل که تمام مراحل قالب گیری و ساخت لمینت متحرک به صورت تخصصی و توسط دندانپزشکتان انجام می شود. در نظر داشته باشید که کارایی محصول متحرک لمینت به اندازه ی پولی که پرداخت می کنید خواهد بود. آن ها نمی توانند همانند لمینت های گران قیمت باشند، پس نمی توانید لمینت های متحرک دندان ارزان قیمت را کلاهبرداری بدانید.

در نهایت، به بهترین دندانپزشک لمینت در اصفهان مراجعه کنید تا تمام مراحل قالب گیری و ساخت به صورت تخصصی انجام شود، در غیر این صورت ممکن است به مواردی برخورد کنید که تقلبی باشند و هنگام استفاده از آن ها احساس ناراحتی کنید و به نتیجه دلخواه خود نرسید. به یاد داشته باشید که آن ها برای همیشه دوام نمی آورند، بنابراین باید برای جایگزینی هزینه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *