ایمپلنت اشترومن یا پاسپورتی چیست

ایمپلنت اشترومن یا پاسپورتی چیست

ایمپلنت اشترومن یا پاسپورتی چیست

ایمپلنت های اشترومن (سوئیس) یکی از بهترین ها در سیستم های دندانپزشکی ممتاز برای ترمیم دندان ها در فک بالا و پایین هستند و اثربخشی آنها با 40 سال تحقیق و تجربه ثابت شده است. ایمپلنت های اشترومن یکی از پیشگامان کاشت دندان است که از نظر ترکیب با سایر سیستم ها (و در حال حاضر بیش از 3000 مورد از آنها وجود دارد) متفاوت است. این یک آلیاژ تیتانیوم با روکش زیرکونیا Rexolid است که 35٪ قوی تر از تیتانیوم خالص است. بنابراین، حتی زمانی که حداقل مقدار کافی از بافت استخوانی برای کاشت ایمپلنت وجود دارد، می توان از این نوع ایمپلنت استفاده کرد.

مرکز ایمپلنت در اصفهان از سیستم های اصلی Straumann استفاده می کند که گواهینامه های کیفیت را گذرانده اند. این امکان تضمین نتایج مثبت درمان را حتی در موارد بالینی دشوار نیز فراهم می کند.

کاربرد ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت های دندانی بادوام ترین گزینه برای جایگزینی دندان های از دست رفته هستند. با توجه به کاربرد فراوانی که امروزه ایمپلنت ها دارند، برندهای متعددی در بازار وجود دارد. امروز قصد داریم در مورد ایمپلنت های اشترومن صحبت کنیم، برندی که احتمالاً در طول سال ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و مترادف با کیفیت است. اما چه چیزی باعث می شود ایمپلنت های دندانی Straumann اینقدر خوب باشند؟

ایمپلنت های دندانی اشترومن یا پاسپورتی چرا بهترین هستند؟

ایمپلنت های دندانی Straumann با دو عنصر اساسی مشخص می شوند: طراحی مارپیچی آنها و اینکه آنها دو نوع ایمپلنت تیتانیومی Rexolid® و SLActive® را ارائه می دهند. بنابراین متخصص ایمپلنتولوژیست بسته به نوع استخوانی که بیمار دارد و شرایط لثه ‌اش می‌تواند بین این مدل و مدل های دیگر یکی را انتخاب کند.

برند Straumann سوئیسی است و در سال 1954 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون یکی از رهبران بازار در سیستم های دندانپزشکی بوده است. امروزه، ایمپلنت های این برند سوئیسی یکی از شناخته شده ترین ایمپلنت ها در سراسر جهان است. این یک برند پیشرو در نوآوری است و در خط مقدم هر پیشرفت تکنولوژیکی که در زمینه ایمپلنتولوژی ظاهر می شود، باقی می ماند. از آن زمان تا به امروز به دلیل کیفیت بی عیب و نقص و کنترل کلیه فرآیندهای تولید مشهور بوده که این امر نتیجه خوبی را در درمان به ما می دهد. تا به امروز، بیش از 9 میلیون عمل کاشت موفقیت آمیز وجود دارد که سهم بازار این شرکت سوئیسی حدود 20٪ است.

ایمپلنت های دندانی اشترومن

در حال حاضر اشترومن شرکتی است که بیشترین ایمپلنت ها را در جهان تولید می کند و با معتبرترین دانشگاه ها و انجمن های علمی اصلی ایمپلنتولوژی همکاری می کند. در واقع، مطالعات علمی متعددی وجود دارد که دوام عالی آن را در طول سال ها تایید کرده است. علاوه بر این، ایمپلنت های Straumann با ارائه ضمانت مادام العمر مشخص می شوند. با همه این دلایل، بیماران زیادی نیز وجود دارند که به  بهترین دکتر ایمپلنت در اصفهان مراجعه می کنند و درخواست درمان با ایمپلنت های دندانی اشترومن یا پاسپورتی را دارند.

انواع ایمپلنت های اشترومن

Straumann انواع مختلفی از ایمپلنت ها دارد که هر کدام برای رفع نیازهای خاص طراحی شده اند.

انتخاب بین یک ایمپلنت یا ایمپلنت منحصراً به شرایط دندان و دهان و دندانپزشک شما بستگی دارد، کسی که تجربه و دانش کافی برای تعیین مناسب ترین ایمپلنت برای بیمار دارد.

همانطور که گفته شد، اشترومن چندین خط اصلی دارد:

ایمپلنت های تیتانیوم کلاسیک که در شرایط و جراحی های مختلف تطبیق پذیری بالایی دارند.

ایمپلنت‌های زیرکونیا که فلزات را حمل نمی‌کنند و زیبایی بالایی دارند. به همین دلیل، آنها به طور ویژه برای قرار دادن در بخش قدامی دهان (دندان های جلویی که هنگام لبخند زدن بیشتر دیده می شوند) طراحی شده اند.

ایمپلنت‌های بارگذاری فوری، که برای درمان‌های سریع ‌تر طراحی شده ‌اند و در همان روز کاشت ایمپلنت، تاج یا پروتز دندان گذاشته می‌شود.

مزایای ایمپلنت های دندانی اشترومن

همانطور که قبلا ذکر شد، اشترومن یکی از برندهای پیشرو در بازار ایمپلنت است. این مستلزم مزایای قابل توجهی مانند موارد ذکر شده در زیر است.

کیفیت ایمپلنت های دندانی

این برند از زمان تأسیس خود به تحقیق و نوآوری متعهد بوده است. به همین دلیل، آنها می توانند به میزان موفقیت 99٪ در مقایسه با 95٪ برای سایر برندها ببالند.

راه حلی طولانی تر و مقرون به صرفه

نسبت به سایر برندها مقاومت بیشتری در برابر شکست دارند. علاوه بر این، آنها ضمانت مادام العمر را ارائه می دهند. این همچنین باعث می شود آنها در دراز مدت سود بیشتری نسبت به سایر مارک ها داشته باشند که به طور پیشینی ارزان تر هستند.

مناسب برای مبتلایان به آلرژی

برای کسانی که به فلزات حساسیت دارند، ایمپلنت اشترومن های زیرکونیا بدون فلز را ارائه می دهد که مزایای مشابهی با ایمپلنت های حاوی فلز دارند.

مبحث زیبایی شناسی

از آنجایی که اشترومن دارای ایمپلنت زیرکونیا است، می‌تواند زیبایی بالایی را با ظاهر فیزیکی خود به بیماران سخت ‌گیر ارائه دهد.

تطبیق پذیری

از آنجایی که اشترومن انواع و طرح های متنوعی دارد، می تواند تقریباً برای هر موردی از دست دادن دندان راه حل هایی ارائه دهد.

در هر صورت می توان این گونه بیان کرد که ساختار اکثر ایمپلنت ها همانند هم است و از هیلینگ، فیکسچر و اباتمنت تشکیل شده است. اگر مایل هستید بیشتر با آنها و تفاوت هیلینگ و اباتمنت آشنا شوید پیشنهاد می کنم حتماً مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید.

ایمپلنت اشترومن

عیب اصلی ایمپلنت Straumann موارد زیر است:

قیمت

در نتیجه استانداردهای کیفیت بالای آن، علاوه بر محبوبیت، قیمت ایمپلنت Straumann نسبت به سایر برندها بالاتر است. به طور کلی قیمت ایمپلنت اشترومن با احتساب تاج است. با این حال، این هزینه ممکن است بسته به پیچیدگی جراحی و تعداد دندان هایی که باید تعویض شوند، متفاوت باشد.

کاشت اشترومن تنها یک اشکال دارد، هزینه بالا در مقایسه با آنالوگ های تولید کنندگان دیگر. این باعث می شود که این ایمپلنت ها برای اکثر بیماران غیر قابل دسترس باشند.

با این حال، هنگامی که تصمیم به سرمایه گذاری در سلامت دندان های خود دارید، متوجه خواهید شد که قیمت آن کاملاً با کیفیت بی نظیر، دوام عناصر و پیوند سریع قابل توجیه است. و استحکام بالای این ماده امکان نصب آن را در مناطقی که استخوان نازک است امکان پذیر می کند که باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و تسهیل روند ترمیم دندان بدون افزایش استخوان می شود.

نصب ایمپلنت های Straumann باید تنها با استفاده از ابزار اصلی، مواد کمکی با کیفیت بالا از این سازنده انجام شود و این روش توسط دکتر متخصص ایمپلنت در اصفهان انجام می شود که صلاحیت های مناسب را دریافت کرده است، از تمام ظرافت ها و پیچیدگی های کار و نصب ایمپلنت های اشترومن آگاه است.

تفاوت بین ایمپلنت اشترومن و سایر برندها

اگرچه بسیاری از مردم فکر می‌کنند که هیچ تفاوتی بین برندهای مختلف ایمپلنت‌ها وجود ندارد، اما حقیقت این است که می‌توان آن‌ها را از نظر ظاهر، مواد یا فرآیند قرار دادن آن‌ها تشخیص داد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، برند ایمپلنت اشترومن، شماره یک در بازار محسوب می شود. با این حال، موارد دیگری نیز وجود دارند که کیفیت بالایی را ارائه می دهند، مانند نوبل یا آسترا تک.

همانطور که گفته شد، مارک های بسیاری از ایمپلنت های دندانی وجود دارد. علیرغم تمام مزایای ایمپلنت های دندانی Straumann، حقیقت این است که بیماران نباید تنها انتخاب خود را بین یک کلینیک یا کلینیک دیگر بر اساس ایمپلنت های دندانی قرار دهند.

به عبارت دیگر، قرار دادن ایمپلنت دندانی باکیفیت مانند اشترومن ضروری است با این حال، این تضمینی برای موفقیت نیست. موفقیت جراحی و دوام نتایج آن تا حد زیادی به تخصص، آموزش و تجربه ایمپلنتولوژیست که درمان را انجام می دهد بستگی دارد.

ایمپلنت اشترومن

به همین دلیل، در مطب دندانپزشکی دکتر عاطفت بهترین دندانپزشک لمینت در اصفهان ما هم روی ایمپلنت های Straumann و هم سایر برند های ایمپلنت کار می کنیم. طبق آمار، ایمپلنت های اشترومن از نظر محبوبیت و شیوع  در بین سیستم های پریمیوم رتبه اول را در جهان دارند. تعداد زیادی از عناصری که به ایجاد یک تاج بادوام کمک می کنند و یک اتصال قابل اعتماد را برای چندین سال تضمین می کنند، دلایل اصلی انتخاب کلینیک دندانپزشکی ما هستند.

موارد منع نصب ایمپلنت Straumann

ایمپلنت های دندانی اشترومن نباید استفاده شوند اگر:

بیماری های مزمن یا التهاب در حفره دهان وجود داشته باشد.

ضایعات و پوسیدگی وجود دارد که باید قبل از اقدام به کاشت درمان شوند.

بهداشت ضعیف دهان

سخن پایانی

نصب ایمپلنت های دندانی Straumann در صورت رفع موارد منع مصرف، امکان پذیر خواهد بود. نصب ایمپلنت در هر سنی مجاز است، با این حال، کارشناسان توصیه می کنند تا سن 19-20 سالگی صبر کنید  تا رشد و شکل گیری فک کامل شده است.

در صورت بارداری، در دوران شیردهی، به دلیل استفاده احتمالی از آنتی بیوتیک ها، لازم است از نصب ایمپلنت خودداری کنید.

ایمپلنت‌های اشترومن در سرتاسر جهان محبوب هستند حتی اگر هنگام نقل مکان به کشور دیگری نیاز به جایگزینی تاج و یا موراد دیگر داشته باشید، جای نگرانی وجود ندارد، چرا که در سراسر دنیا این برند شناخته شده است و حتماً در یک کلینیک معتبر می توانید این برند را پیدا کنید. شما می توانید شخصاً با تماس با دندانپزشکی ما از کیفیت بالا، قیمت کامپوزیت دندان اصفهان و ویژگی های عالی تمامی ایمپلنت ها پس از نصب اطمینان حاصل کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *